|
Odp: Airflo Sixth Sense
: : nadesłane przez
venom (postów: 3578) dnia 2014-10-20 12:46:45 z *.rypin.vectranet.pl |
|
W sumie to nie widzę tu żadnej "niedokładności" itp...
Klasa AFTM określa pierwsze 9,14m metra linki, więc logicznym jest że waga całej
głowicy będzie większa, a w przypadku long belly nawet o 2-3 klasy...
Jak określić klasę DT?? skoro w sumie cała linka składa się z "głowicy" ?? i na 17-18
metrach przekracza wagę podaną dla klasy dwukrotnie??
Dajemy się wrobić w zabiegi marketingowe i tyle...
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: Airflo Sixth Sense [8]
|
|
20.10 23:21 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [7]
|
|
21.10 13:10 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [6]
|
|
21.10 19:29 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [5]
|
|
21.10 19:58 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [4]
|
|
21.10 21:37 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [3]
|
|
21.10 22:35 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [2]
|
|
21.10 23:37 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [1]
|
|
22.10 15:00 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [0]
|
|
22.10 23:46 |
|
|
|
|