|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT
: : nadesłane przez
dabo (postów: 4875) dnia 2014-10-21 22:35:08 z *.189.38.61.atman.pl |
|
W Speyowych nie dokładnie to samo.
Dla przykładu wygodny rio windcutter spey 9/10/11
zaprojektowany z trzech linek DT:przedni koniczny od #9,środek #10,tył koniczny #11.
W speyu kształt ma kluczowe znaczenie,przekaz energii z grubszej/cięższej przy
rozbiegówce,przez pośrednią do cieńszej znakomicie rozwija pętlę.
Żadna DT tego nie zaoferuje.
Uśrednianie wagi 1 mtr ok 2 g(zależy także od klasy waga 1mtr #7 nie równa #12) gubi sens,
bo tył koniczny przecież coraz lżejszy.
A co z dodatkowym overhangiem(też zwiększa masę)?!?
bawię sie czasem SH 9'-11'znad głowy nawet 2 dł. wędki,
w przypadku kija DH 15' z wody jedna -4,5mtr
tylko ważne by luzu nie stworzyć...tak teoretycznie
BTW Sixth Sense to całkiem fajne linki,trochę machałem cudzymi...choć przyznam beznadziejny
ze mnie tester -bo mi to wszystko lata. )
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [2]
|
|
21.10 23:37 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [1]
|
|
22.10 15:00 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [0]
|
|
22.10 23:46 |
|
|
|
|