f l y f i s h i n g . p l 2024.05.06
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Tablo na muchy. Autor: S.R. Czas 2024-05-05 21:15:15.


poprzednia wiadomosc Jak to jest z gwarancją SAGE? : : nadesłane przez szczypior (postów: 698) dnia 2017-03-15 10:31:50 z *.adsl.inetia.pl
  Witam,

na stronie producenta czytam, że dożywotnią gwarancją objęte są produkty dla pierwotnego właściciela. Rozumiem, że jeśli kupię kij, który ktoś wcześniej zarejestrował na siebie to mnie jako drugiego bądź kolejnego właściciela ochrona nie obejmuje? Dobrze to rozumiem?
Proszę kolegów, którzy mieli jakieś doświadczenia w tej kwestii o wyjaśnienie.

Maciek
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [0] 15.03 10:36
 
Nigdy nie mialem problemu z gwarancja i po co rejestrowac wedke?
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [3] 15.03 11:05
 
Kupiłem kij z drugiej ręki , kij był zbrojony z blanku sage One. Nie miałem żadnych dokumentów. Złamałem szczytówkę. Wysłałem do sage z protokołem ze strony i złamanym złączem. Za 2 tygodnie otrzymałem nową szczytówkę, nie zapłaciłem nawet 1$. Było to we wrześniu 2016
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [1] 15.03 12:35
 
Powtórzę się złamana szczytówka SAGE Z -AXIS 10' #4 koszt 128$ -wybiórcze traktowanie klienta a nóż kupi kij z nowszej serii -a tu :
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [0] 15.03 21:15
 
Do Sage wysyłasz złamany element i nie potrzebujesz gwarancji czy rejestracji kija. Dziwi mnie to , że od jednych pobierają opłatę od innych nie choć nigdy nie słyszałem żeby skasowali 128 dolarów kiedyś było to maksymalnie 40 dolarów.
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [0] 15.03 23:51
 
Załatwiałem 3 razy nowe elementy do różnych wędek Sage. Na zgłoszeniu podajesz nr
karty kredytowej i dane jej właściciela i deklarujesz, że zgadzasz się na pobranie kwoty
zdaje się 90$. Za każdym razem kwota z karty była pobierana, a elementy dosyć szybko
dosyłane. To jest opłata za przesyłkę.
Nigdy nie było żadnych problemów.
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [0] 16.03 00:40
 
najlepiej napisz bezpośrednio na:
repairs@sageflyfish.com

i będziesz wiedział
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [1] 17.03 14:12
 
Sejdz zasadniczo nie posiada servisu poniewaz produkuje niezniszczalne produkty.
 
  Odp: Jak to jest z gwarancją SAGE? [0] 17.03 15:47
 

 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus