|
serwis pogwarancyjny SAGE
: : nadesłane przez
Andrzej Jelonek (postów: 122) dnia 2018-09-05 16:00:39 z *.dynamic.chello.pl |
|
Połamałem wędkę z-axis, nie mam gwarancji. Chciałbym ją naprawić za opłata.
Napisałem w tej sprawie na adres;
cs@sageflyfish.com
Niestety nie dostaję informacji zwrotnych.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z taką sytuacją, lub inny link na europę?
Pozdrawiam
Andrzej
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [4]
|
|
05.09 17:12 |
|
|
Dzień dobry...
pozwoliłem sobie wkleić wątek, sprzed ponad 2 lat, na temat gwarancji Sage...
jest tam też adres.
Może to będzie pomocne.
Pozdrowienia |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [3]
|
|
05.09 18:46 |
|
|
Nic się nie zmieniło. Drukujesz formularz, wypełniasz, potrzebujesz kartę kredytową, którą
udostępniasz, wysyłasz uszkodzony element, ściągają Ci z karty kredytowej odpowiednią
kwotę w zależności od modelu wędki(im starsza tym droższa) i za 3-4 tygodnie nowy
element masz z powrotem.
Jeszcze dodam, że nigdy nie było żadnego problemu. |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [2]
|
|
05.09 18:52 |
|
|
Czyli jak rozumiem muszę wędkę wysłać do USA.
Czy SAGE, posiada taki serwis również w europie?
Próbowałem również rozwiązać problem z pomocą Taimen, bo przesyłka pewnie taniej by
wyszła przy okazji innych zamówień
Niestety w przypadku gdy wędka nie została kupiona u nich i nie posiadam gwarancji to nie
mogą pomoc.
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 20:25 |
|
|
Dowiedz się tu czy możesz wysłać przez nich i ile będzie to kosztować.
http://www.polamer.pl/paczki-do-usa
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
12.09 10:31 |
|
|
Hej
Ja wysyłałem listem poleconym przez Pocztę Polską i zawsze było OK, załatwiałem już 3 wędki i zawsze tip-top.
Na tamten okres moim kontaktem była, chyba jak pamiętam, Laura:
ltackabury@sageflyfish.com
oraz
repairs@sageflyfish.com
pzdr
tomek |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 20:01 |
|
|
czołem
napisz do tego gościa z Sage (w USA)
mhume@farbank.com
Połamałem wędkę z-axis, nie mam gwarancji. Chciałbym ją naprawić za opłata.
Napisałem w tej sprawie na adres;
cs@sageflyfish.com
Niestety nie dostaję informacji zwrotnych.
Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenie z taką sytuacją, lub inny link na europę?
Pozdrawiam
Andrzej |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [7]
|
|
05.09 20:37 |
|
|
Dzięki wszystkim za pomoc.
Napisałem w między czasie na ten adres i czekam na odpowiedź.
repairs@sageflyfish.com
pozdrawiam
Andrzej |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [6]
|
|
05.09 20:45 |
|
|
Cieszę się, że forum żyje...
Pozdrowienia i...
połamania |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [5]
|
|
05.09 21:13 |
|
|
"Cieszę się, że forum żyje...
Pozdrowienia i... połamania."
Admin????
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 21:14 |
|
|
Taaaa...................
...... |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [3]
|
|
05.09 21:32 |
|
|
Admin???
Tak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
masz bana, dopóki nie można zabrać lipienia w Łączkach...
Pozdrowienia |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 21:38 |
|
|
Widzisz...
nie możesz nic napisać
Pozdrowienia |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [1]
|
|
05.09 22:15 |
|
|
A są lipienie? Nie widzę żadnych.
Dla mnie to można nic nie zabierać do Załuża. Do Osławy przy większej ilości pilnujących wody.
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
06.09 09:24 |
|
|
A jednak nie jestem Adminem
Rozmowa na inny wątek,ale dla mnie również mógłby obowiązywać całkowity < no kill > np. do mostu w
Lesku.
Pozdrowienia |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 22:39 |
|
|
Niestety może to kosztować
''If you haven’t done so already, you’ll need to register the rod (in fact, register all your Sage products while you’re at it) using the “Product Registration” page on our website at sageflyfish.com. After that, you may then select the "International Product Service Form,' print it, fill it out with details on the repair and send it in along with the complete rod and a form of payment for the $90.00 US repair fee plus $38.00 US for a total of $128.00 US and we'll do our best to get him back on the water as soon as possible.
We ask that you send the rod in packaging materials rather than the original rod tube and sock it came in, as there is no warranty on these items.
Please be aware that at the current time, we are running about 4-5 weeks for completion of repairs after we have received a rod and logged it into our repair queue.
I hope this helps. We appreciate your business!
Mark
Sage Rods
Bainbridge Island, Washington USA '' |
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
10.09 08:24 |
|
|
Napisz jak się udało załatwić serwis
dzieki |
|
|
|
|
|
|