|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE
: : nadesłane przez
Żurek (postów: 179) dnia 2018-09-05 18:46:37 z *.146.196.167.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl |
|
Nic się nie zmieniło. Drukujesz formularz, wypełniasz, potrzebujesz kartę kredytową, którą
udostępniasz, wysyłasz uszkodzony element, ściągają Ci z karty kredytowej odpowiednią
kwotę w zależności od modelu wędki(im starsza tym droższa) i za 3-4 tygodnie nowy
element masz z powrotem.
Jeszcze dodam, że nigdy nie było żadnego problemu.
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [2]
|
|
05.09 18:52 |
|
|
Czyli jak rozumiem muszę wędkę wysłać do USA.
Czy SAGE, posiada taki serwis również w europie?
Próbowałem również rozwiązać problem z pomocą Taimen, bo przesyłka pewnie taniej by
wyszła przy okazji innych zamówień
Niestety w przypadku gdy wędka nie została kupiona u nich i nie posiadam gwarancji to nie
mogą pomoc.
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
05.09 20:25 |
|
|
Dowiedz się tu czy możesz wysłać przez nich i ile będzie to kosztować.
http://www.polamer.pl/paczki-do-usa
|
|
|
|
Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0]
|
|
12.09 10:31 |
|
|
Hej
Ja wysyłałem listem poleconym przez Pocztę Polską i zawsze było OK, załatwiałem już 3 wędki i zawsze tip-top.
Na tamten okres moim kontaktem była, chyba jak pamiętam, Laura:
ltackabury@sageflyfish.com
oraz
repairs@sageflyfish.com
pzdr
tomek |
|
|
|
|
|
|