f l y f i s h i n g . p l 2024.04.29
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: hydrozagadka --> co ta dziwna linka?. Autor: trouts master. Czas 2024-04-25 11:18:46.


poprzednia wiadomosc Odp: serwis pogwarancyjny SAGE : : nadesłane przez Żurek (postów: 179) dnia 2018-09-05 18:46:37 z *.146.196.167.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
  Nic się nie zmieniło. Drukujesz formularz, wypełniasz, potrzebujesz kartę kredytową, którą
udostępniasz, wysyłasz uszkodzony element, ściągają Ci z karty kredytowej odpowiednią
kwotę w zależności od modelu wędki(im starsza tym droższa) i za 3-4 tygodnie nowy
element masz z powrotem.
Jeszcze dodam, że nigdy nie było żadnego problemu.
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [2] 05.09 18:52
 
Czyli jak rozumiem muszę wędkę wysłać do USA.
Czy SAGE, posiada taki serwis również w europie?

Próbowałem również rozwiązać problem z pomocą Taimen, bo przesyłka pewnie taniej by
wyszła przy okazji innych zamówień
Niestety w przypadku gdy wędka nie została kupiona u nich i nie posiadam gwarancji to nie
mogą pomoc.

 
  Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0] 05.09 20:25
 
Dowiedz się tu czy możesz wysłać przez nich i ile będzie to kosztować.

http://www.polamer.pl/paczki-do-usa
 
  Odp: serwis pogwarancyjny SAGE [0] 12.09 10:31
 
Hej
Ja wysyłałem listem poleconym przez Pocztę Polską i zawsze było OK, załatwiałem już 3 wędki i zawsze tip-top.
Na tamten okres moim kontaktem była, chyba jak pamiętam, Laura:

ltackabury@sageflyfish.com

oraz

repairs@sageflyfish.com




pzdr
tomek
 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus