|
Odp: złamana wędka
: : nadesłane przez
trouts master (postów: 8656) dnia 2018-10-24 20:53:20 z *.neoplus.adsl.tpnet.pl |
|
Są to opłaty dla klientów spoza Stanów i obejmują koszty naprawy oraz przesyłki zwrotnej (chyba UPC). Ja
jestem w pełni usatysfakcjonowany zyskiem ( sprawny kij plus dwie zapasowe części) w stosunku do
poniesionych kosztów.
Aaaaa. Chyba ze tak. Przesyłki są ubezpieczone i podejrzewałem że te koszty są kosztami wysyłek. Co do
twojej reklamacji trudno się nie zgodzić. Jak z cłem i VAT w takich sprawach?
Jeżeli ktoś wyśle kij z USA i tam odbierze (przesyłkę z Sage) to jak to wyglada? Orientujesz się?
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: złamana wędka [0]
|
|
24.10 22:20 |
|
|
|
|