|
Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko
: : nadesłane przez
Robert Marfiak (postów: 1763) dnia 2019-02-24 23:26:22 z *.dynamic.gprs.plus.pl |
|
Hej. Czy tylko ja mam wrażenie, że co nowszy model woderów Simms'a to krócej żyje? Moje pierwsze G3 przeżyły niezliczoną ilość sezonów. Przedostatni model woderów G3 potrzebował 4 sezonów aby zacząć przeciekać... Wychodzi ponad 5 stów za sezon. Może czas wypożyczać wodery ? Simms się zadeklarował, że naprawi wodery. Nawet już nadał nr sprawie. Trzeba je jednak wysłać za morze …. Jak jest z innymi firmami? Patagonia Skeena River też nie potrzebowały dużo czasu aby cieknąć. Ale szybko wymienili je na nowe...
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [7]
|
|
25.02 07:59 |
|
|
Renoma simmsa jako firmy produkującej sprzęt dla najbardziej hardcorowych wędkarzy to przeszłość. Właśnie
jestem w trakcie mailowego ping-ponga z ich serwisem, w sprawie butów intruder które nowe, po około 8
pełnych dniach łowienia na tropikalnym atolu, wyglądają jak na załączonym obrazku.
Na razie skupiliśmy się na kwestiach semantycznych i omawiamy różnicę w znaczeniu słów "use" i "abuse"...
Zobaczymy jak się to skończy, ale optymistą nie jestem. .. |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [6]
|
|
25.02 09:05 |
|
|
Dziwne. Napisałem do Simms'a jaki mam problem z woderami, dostałem nr z którym mam je odesłać i tyle. |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [3]
|
|
25.02 09:50 |
|
|
Pamiętaj tylko by wodery wysłać im czyste, tak by wytrącić im ew. argument w postaci tego zapisu z
regulaminu zwrotów:
When you are returning products back to SIMMS for repair or warranty service, please ensure the items
are clean and dry. A product received in a non-serviceable condition will be returned "as is" at our
discretion. |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [2]
|
|
25.02 10:39 |
|
|
Dzięjuje. Po każdym łowieniu wodery były płukane z zewnątrz i suszone. Wiszą wyprostowane na specjalnym wieszaku. Powinno wystarczyć |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [1]
|
|
25.02 10:48 |
|
|
Po każdym łowieniu wodery były płukane z zewnątrz i suszone. Wiszą wyprostowane na specjalnym
wieszaku.
Robert, jakiś dziwny jesteś... |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [0]
|
|
25.02 10:54 |
|
|
Jak Tofik |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [1]
|
|
28.02 22:04 |
|
|
Zależy kto załatwia sprawę. Jeżeli ten Norweg na Europę, to lipa. Bezpośrednio w Stanach i jeszcze po protekcji dostajesz nowe.
W moim przypadku nie dotyczy woderów, ale innych sprzętów Simmsa. |
|
|
|
Odp: Doświadczenia z woderami Simms G3 i nie tylko [0]
|
|
02.03 15:35 |
|
|
Załatwiam sprawę bezpośrednio z serwisem w Bozeman. Im mniej pośredników tym lepiej. Jestem klientem bez
krawata, czyli z tych bardziej awanturujących się.;)
Na razie poprosili żeby przesłać do nich te buty... |
|
|
|
|
|
|