f l y f i s h i n g . p l 2024.04.28
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: hydrozagadka --> co ta dziwna linka?. Autor: trouts master. Czas 2024-04-25 11:18:46.


poprzednia wiadomosc Winston : : nadesłane przez Stefan Buroszek (postów: 59) dnia 2019-11-18 18:03:30 z *.metro-networks.pl
  Witam.
Posiadam Winstona z uszkodzona sekcją szczytową(złamana).Prosze o pomoc w namierzeniu
kogos kto mogłby mi pomoc w naprawie . Ewentualnie jakis serwis Winstona w polsce badz
europie. Pacjent Winston Boron 9" 6wt. Z góry dziekuje za pomoc.Pozdrawiam Stefan
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: Winston [5] 18.11 19:06
 
Witam.
Posiadam Winstona z uszkodzona sekcją szczytową(złamana).Prosze o pomoc w
namierzeniu
kogos kto mogłby mi pomoc w naprawie . Ewentualnie jakis serwis Winstona w polsce badz
europie. Pacjent Winston Boron 9" 6wt. Z góry dziekuje za pomoc.Pozdrawiam Stefan


Napisz bezpośrednio do producenta. Winston to Przyjazna firma ze świetnym serwisem - w
cenie, z tego co pamietam, 50 USD (ryczałt) wymienią Ci cześć na nową i odeślą. Z tego co
pamietam musisz wysłać do nich całą wędkę a nie tylko uszkodzoną część.
Koledze bez problemu naprawili kij mimo, że nie jest 1-m właścicielem i nie miał do kija
żadnych papierów - napisał uczciwie, że obciął szczytówkę drzwiami od samochodu,
Winston poprosił o wysłanie kija i już po 2 tyg. kolega cieszył się nową częścią!
Pozdrawiam
Tomek

 
  Odp: Winston [0] 18.11 19:22
 
Na stronie producenta jest dokładna instrukcja i cennik.
 
  Odp: Winston [3] 18.11 20:36
 
Potwierdzam , miałem bardzo podobny przypadek/wypadek . Serwis bez zarzutu , część idealnie dobrana , wszystkie informacje i wskazówki pod adresem repairs@winstonrods.com Pozdrawiam pb
 
  Odp: Winston [2] 20.11 08:03
 
Też potwierdzam. Wysyłałem do nich kij poprzez Pocztę Polską. Było najtaniej.
 
  Odp: Winston [1] 20.11 19:10
 
Witam
A jakie sa kosztu takiego serwisu ? oczywiscie bez kosztow wysyłki.
Pozdrawiam Stefan
 
  Odp: Winston [0] 20.11 20:00
 
Link do strony Winstona
Może warto skontaktować się z Maćkiem Goreckim ?, przedstawiciel na PL.
 
  Odp: Winston [8] 24.11 22:51
 
Ja skontaktowałem się z Polskim dystrybutorem Winstona. Jeśli był kupiony u nich załatwiają przesyłkę dużo tanie
i załatwią też reklamację, j a koszt serwisu w Winstonie kosztuje 50 dolarów. trzeba wysłać cała wędkę. Fajne kije
ale borony dość często się niestety łamią.
 
  Odp: Winston [7] 25.11 07:56
 
Borony ?heliosy też ponoć się łamią? Niby nowe technologie wędki lżejsze ale lamliwe niestety.
 
  Odp: Winston [6] 25.11 20:07
 
Coś za coś. Papierowy blank=niska waga ale i ....
Sintrix, Silence, itd, itd, ...
 
  Odp: Winston [5] 25.11 20:56
 
Stare wędki jak i auta są lepsze podobnie mniej wygodne ale mniej awaryjne:)
 
  Odp: Winston [4] 25.11 21:58
 
Racja Heliosy łamią się chyba najbardziej, słyszałem co najmniej o paru, pewnie dlatego Orvis wprowadził opłatę
serwisową, bo inaczej by zbańczyli na reklamacjach. ze starymi wędkami tak się nie działo.
 
  Odp: Winston [3] 26.11 07:54
 
No tak muszą się łamać na gwarancji też się zarabia, tylko kupując u polskiego przedstawiciela dla czego mam
płacić za wysyłkę do USA?? Powinienem dostarczyć tam gdzie produkt został zakupiony.
 
  Odp: Winston [0] 26.11 19:20
 
Pytaj u rzecznika praw konsumenta.
 
  Odp: Winston [0] 26.11 19:50
 
Dokładnie, jak się kupiło w Polsce to tu się powinno oddać do dystrybutora i nie powinno nas nic więcej
obchodzić, chyba że się wędkę ściągnęło na przykład ze stanów.
 
  Odp: Winston [0] 26.11 19:52
 
Rzecznik się pewnie tą sprawą nie zajmie bo mała grupka ludzi na tym cierpi.
 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus