f l y f i s h i n g . p l 2024.05.09
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: Tablo na muchy. Autor: elblad. Czas 2024-05-08 10:23:48.


poprzednia wiadomosc Odp: GLoomis złamana wędka : : nadesłane przez Piotr.F (postów: 254) dnia 2023-09-15 09:27:59 z *.iftest.ch
  Cześć

Generalnie najważniejsze kwestie, to: czy jesteś pierwszym właścicielem tej wędki, czy posiadasz dowód zakupu i czy wędka jest na ciebie zarejestrowana?
Jeżeli tak, to nie powinno być problemu, ponieważ reklamację możesz załatwić przez sklep, w którym kupiłeś, lub bezpośrednio przez Loomisa: https://www.gloomis.com/pages/warranty-form
Jeżeli nie, to rzeczywiście jest problem i możesz tylko liczyć na odpłatną reparaturę lub wymianę (jak w każdym podobnym przypadku, kiedy gwarancja nie obejmuje np. wtórnego właściciela lub rodzaju usterki).


  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: GLoomis złamana wędka [6] 15.09 10:06
 
Cześć

czy jesteś pierwszym właścicielem tej wędki, czy
posiadasz dowód zakupu i czy wędka jest na ciebie
zarejestrowana?




Tak 😂 chętnie wyślę Ci te dowody zakupu gwarancję itp.
Może po załatwiasz . Mnie się nie udało. Kupowane w UK.

Prawda jest taka, że jak dany model nie miał części
zamiennych albo znikomą ilość, to firma ma wywalone ,
ładnie mówiąc,,korki" na ciebie 🤷
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [4] 15.09 10:45
 
Aha, czyli przerabiałeś temat. Czy mógłbyś napisać ile wędka miała lat, w momencie zgłoszenia usterki?
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [3] 15.09 14:03
 
Pytałem o wiek złamanej wędki nie bez powodu, ponieważ Loomis, a w zasadzie Shimano - bo od momentu sprzedaży firmy, G.Loomis nie ma nic wspólnego z historią, poza nazwą na nalepce - ustala różne warunki gwarancyjne dla różnych regionów. W USA i Kanadzie klienci korzystają z innych warunków gwarancyjnych niż w Europie, czy bodajże w Australii. Tutaj: https://gb.gloomis.com/pages/warranty są podane warunki dla wędek sprzedawanych w Europie i w UK. Wędka sprzedana w UK ma 2 lata gwarancji, czyli zupełnie inaczej niż np. w USA.

W prawym górnym rogu, na ww. stronie, można zmienić lokalizację i porównać ze sobą warunki gwarancyjne na różne regiony.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [2] 19.10 23:28
 
G. Loomis produkuje pod inn@ nazw@ north, fork...
Da sie doszukac. Shimano to tandeta niestety od pewnego czasu.
Tam bym szukal.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [1] 20.10 12:52
 
Dla chc@cego nic trudnego.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [0] 20.10 12:58
 
Zuamaniaaa, auaa...
Ciekawe analiza.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [0] 15.09 11:14
 
. Prawda jest taka, że jak dany model nie miał części
zamiennych albo znikomą ilość, to firma ma wywalone ,
ładnie mówiąc,,korki" na ciebie 🤷


Myślę, że firmy dające wieloletnie lub dożywotnie gwarancje nie robią takich zapasów, tylko trzymają
mandrele i zwijają blank w razie potrzeby.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [7] 15.09 18:33
 
Nie jestem pierwszym włąścicielem.Kupiłem używaną.
Chciałem kupić złamany element, ale powiedziano mi że sprzedająt ylko szczytówki.
sprawe załatwiałem mailowo.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [2] 15.09 20:01
 
Mi "auto" też powiedziało że szczytówkę kupię i podało nawet zakres cen. Kazało skontaktować się
telefonicznie. Gdy znajoma zadzwoniła to niestety stwierdzili że takiej już nie robią (GLX) i mogą mi dać inny kij
za jakieś tam pieniądze
I bądź tu mądry. Ktoś robi w "kulki" kogoś. Będę pewnie jeszcze raz próbował lub wyślę im do USA kij niech
robią z nim co chcą. Najwyżej odeślą i poniosę straty na przesyłkach.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [1] 15.09 21:20
 
Większość producentów ustala warunki gwarancji w zależności od regionu świata indywidualnie, często nie ma to nic wspólnego z robieniem w kulki, natomiast z zaznajomieniem się z obowiązującymi warunkami tej gwarancji, na którą jako klient zgadzamy się w momencie zakupu.

Jeszcze jedna ciekawostka, kiedy firma w USA zmienia właściciela, to automatycznie wszelakie warunki gwarancyjne oferowane przez byłego właściciela przestają być formalne, nowy właściciel może przejąć stare warunki gwarancyjne na zasadzie dobrowolności, ale w normalnym przypadku przepadają. Także to nie ma nic wspólnego z graniem w kulki, tylko z obowiązującym w USA prawem.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [0] 15.09 22:49
 
Czyli furtka do przekrętów.
Przez lata w katalogach produktów obiecywać, pisać, gwarantować naprawy a później hoooop i po wszystkim.
Gorzej że kij taki kosztuje 600$ i za taką kasę jak go kupuje to liczę na te "gwarancje" producenta o których tak
pięknie zapewnia.
Kupiłem w latach 2000-2003 kilka kijów Loomisa i teraz mogę sobie zrobić z nich podpórki pod pomidory? Coś
tu chyba nie gra. Poważna taka firma?

Dobrze że net takie rzeczy weryfikuje i po takim załatwieniu sprawy firma zmierza w przepaść tak traktując
klientów. Nam/mi pozostaje ewentualnie niesmak że kolejny raz w życiu dałem się przez kogoś zrobić w -uja.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [2] 15.09 21:02
 
To według mojego rozeznania należysz do tej grupy, która - jako wtórny właściciel - dała się "nabrać" na tzw. unconditioned lifetime warranty, co opisałem krótko w moim blogu na catch-zone.com, traktując temat jako swojego rodzaju forumowy fenomen.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [1] 15.09 23:11
 
Nie. Ja po prostu chcę kupić złamany element.
nie mam problemu z tym że producent chce za to kasę
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [0] 17.09 10:21
 
Spróbuj na speypages itp
Który element?
Naprawa możliwa?
Pytam o pęknięcia wzdłużne.
Wklejka może estetyczna ale utrata wytrzymałości, naklejona spełni wymogi.
 
  Odp: GLoomis złamana wędka [0] 17.09 07:58
 
Cześć

Teraz rozumiem o co chodzi. Bardzo dziwne podejście Shimano do potrzeby klienta. Dziękuję za podzielenie się doświadczeniami z serwisem tej firmy. Niestety, ale coraz częściej słyszy się, że tradycyjne manufaktury po przejęciu przez inwestora dryfują na fali bylejakości w kierunku utraty stałych klientów. Nie pozostaje nam nic innego jak dzielić się właśnie takimi informacjami i wspierać te firmy, dla których klient się jeszcze liczy.
 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus