|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT
: : nadesłane przez
venom (postów: 3580) dnia 2014-10-21 21:37:16 z *.rypin.vectranet.pl |
|
ale to jest normalna waga dla tej linki przecież...
Przedłuzona głowica więc i waga całej większa i to jest proste
Klasa linki jest określana dla jej pierwszych 9 metrów a nie całej głowicy, więc w
przypadku linki #10 każdy metr powyżej "magicznych" 9,14 to około 2 gramy więcej, co
daje Ci te 28 gram na 15 metrze...
Dokładnie to samo masz przecież w linkach speyowych, gdzie przy tej samej klasie
załóżmy #10 róznica w wadze całej głowicy short a long będzie wynosiła ok. 12 gram.
Kij sobie z tym poradzi, bo do tego został zaprojektowany, że ma się ładować i krótkim
odcinkiem, i nie zdechnąć przy pełnej nawet lince DT.
|
|
[Powrót do
Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem] |
|
|
|
|
Nadawca
|
Data |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [3]
|
|
21.10 22:35 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [2]
|
|
21.10 23:37 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [1]
|
|
22.10 15:00 |
|
Odp: Airflo Sixth Sense,a określenie klasy linki DT [0]
|
|
22.10 23:46 |
|
|
|
|