f l y f i s h i n g . p l 2024.04.28
home | artykuły | forum | komis | galerie | katalog much | baza | guestbook | inne | sklep | szukaj
SPRZĘTOWE  FORUM  WĘDKARSTWA  MUCHOWEGO
Email: Hasło:
Zaloguj automatycznie przy każdej wizycie:
Jeśli jeszcze się nie zarejestrowałeś: Załóż konto

Ostani post! Temat: Odp: hydrozagadka --> co ta dziwna linka?. Autor: trouts master. Czas 2024-04-25 11:18:46.


poprzednia wiadomosc Odp: złamana wędka : : nadesłane przez Maciej Pukownik (postów: 525) dnia 2018-10-24 14:39:40 z *.adsl.inetia.pl
  Witam,

Panowie, z bólem stwierdzam, że nie wszyscy wiedzą o czym piszą.
Zamierzałem wysłać swojego XP do wymiany uchwytu więc napisałem do Sage poprzez ich stronę internetową ile to będzie kosztowało. Odpisali, że aby nie narażać mnie na niepotrzebne koszty mam uciąć 20 cm dolnika (męska część złącza), włożyć to do koperty i wysłać do nich a oni za 90 USD wyślą mi cały nowy element.
Ot i wszystko.

Pozdrawiam
  [Powrót do Forum] [Odpowiedz] [Odpowiedz z cytatem]    
 
Nadawca
Data
  Odp: złamana wędka [7] 24.10 15:55
 
Ile składów masz?
 
  Odp: złamana wędka [6] 24.10 17:38
 
Ja mam 2 ale to raczej nie powinno mieć znaczenia. Dorobienie dłuższego elementu powinno być teoretycznie droższe.
 
  Odp: złamana wędka [0] 24.10 19:19
 
Dwusklad ciężko przywieść w walizce w samolocie.
Wiec ci nie pomogę.
 
  Odp: złamana wędka [4] 24.10 19:29
 
Witam, złamałem jakieś cztery miesiące temu drugą (kolejną po dolniku) część Sage One. Wysłałem do Sage'a odłamany kawałek, a oni odesłali mi po miesiącu praktycznie cały nowy kij, trzy części bez dolnika. Mam więc podwójną szczytówkę i kolejny skład za szczytówką.
Kosztowało mnie to około 400 zł łącznie z wysyłką do Stanów. Cena naprawy, czy nowej części kija zależy od tego czy model jest aktualnie w produkcji (ofercie) -najtaniej (45$), czy jest to starszy model (do 10 lat - 95$), który nie jest już produkowany. Powyżej 10 lat - 145$. Zresztą na stronie Sage przy arkuszu zgłoszeniowym jest tabelka z klasyfikacją poszczególnych modeli. Myślę, że za 400 zł można pozwolić sobie na dwa zapasowe elementy.

Pozdrawiam Janusz
 
  Odp: złamana wędka [3] 24.10 19:37
 
Przy dożywotniej gwarancji płacenie za coś innego jak za przesyłkę, trochę dziwne.
 
  Odp: złamana wędka [2] 24.10 19:54
 
Są to opłaty dla klientów spoza Stanów i obejmują koszty naprawy oraz przesyłki zwrotnej (chyba UPC). Ja jestem w pełni usatysfakcjonowany zyskiem ( sprawny kij plus dwie zapasowe części) w stosunku do poniesionych kosztów.
 
  Odp: złamana wędka [1] 24.10 20:53
 
Są to opłaty dla klientów spoza Stanów i obejmują koszty naprawy oraz przesyłki zwrotnej (chyba UPC). Ja
jestem w pełni usatysfakcjonowany zyskiem ( sprawny kij plus dwie zapasowe części) w stosunku do
poniesionych kosztów.


Aaaaa. Chyba ze tak. Przesyłki są ubezpieczone i podejrzewałem że te koszty są kosztami wysyłek. Co do
twojej reklamacji trudno się nie zgodzić. Jak z cłem i VAT w takich sprawach?
Jeżeli ktoś wyśle kij z USA i tam odbierze (przesyłkę z Sage) to jak to wyglada? Orientujesz się?
 
  Odp: złamana wędka [0] 24.10 22:20
 
Wysyłałem odłamaną końcówkę z papierami listem lotniczym PP, koszt coś około 35 - 40 zł, bezpośrednio do Sage'a na adres podany w formularzu gwarancyjnym. Nowe elementy wędki od Sage'a dostarczył mi kurier na podany w formularzu adres w Polsce, z karty kredytowej ściągnęli sobie coś około 360 zł. i to wszystko. Nie miałem żadnego kontaktu z urzędem celnym, Niestety nie umiem powiedzieć jaki był opis przesyłki i jej wycena ze strony Sage'a. elementy kija były zapakowane w przezroczystej folii w kartonowej tubie, wyglądało tak jakby celnicy nie otwierali opakowania.
 
  Odp: złamana wędka [0] 24.10 21:12
 
Ja naprawiałem 3 wędki. Dwa axise i jednego XP. Z tym że wysylalem przez sklep w którym
kupowałem, jak zresztą zaleca producent na swojej stronie. Trwało to dłużej niż gdybym
sam wysłał ale było troszkę taniej bo nie płaciłem za przesyłkę. Zresztą wszystko można
przeczytać na stronie producenta , praktycznie od zawsze. Warto warunki naprawy,
gwarancji znać przed zakupem sprzętu bo to powinno być jednym z argumentów za lub
przeciw przy decyzji.
Ja lubię kije loopa ale mam tylko jeden bo z praktycznym egzekwowaniem gwarancji jest
ponoć kłopot. Na szczęście nie musiałem sprawdzać.
 
       


Copyright © flyfishing.pl 2002
wykonanie focus